Re: Prezentacja za szybą wystawową

Autor: jwzw <jwzw_at_interia.NOSPAM.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 22:32:28 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w
wiadomości news:isha77-prd.ln1@kosmosik.net...

> Zara ale w Wordzie strona najczęściej jest odwzorowaniem kartki A4,
> a Ty chcesz
> to wyświetlać na panoramicznym monitorze...

Ja niechcę, ja muszę... jakoś dostosować obszar oferty do proporcji
monitora

> To niech zrobią prezentację w Power Point przy czym niech zwrócą
> uwagę na
> docelowe medium czyli format monitora. Im nowszy PPT to ma bardziej
> atrakcyjne
> szablony i efekty przejść - warto to wykorzystać. Potem taką
> prezentację
> puszczasz albo za pomocą peceta (np. przez viewera dla PPT czy jakąś
> odtwarzarkę) lub (po eksporcie do MPEG) np. właśnie jakiś player.

Tych ofert dziennie przybywa ok. kilkunastu i mniej więcej tyle samo
jest wycofywanych z koszyka około 30-50 ofert.
Robienie za kazdym razem prezentacji w PPT mija się z celem.
To powinno raczej polegać na zapętlonym wyświetlaniu slajdów z
jakiegoś folderu lokalnego/sieciowego, do którego pracownicy (kilku)
wrzuca lub wycofuje oferty.

> I tam - raz na dzień mogą załadować nowy plik i odpalić, czy wgrać
> nowy na
> kartę czy pendrive. Korona im z głowy nie spadnie.

Przez chwilę miele podłaczony stary aparat cyfrowy do wyświetlania
slajdów - to był poroniony pomysł.

> Poza tym te pytanie niespecjalnie podpada pod tematykę grupy.

No wiem. Ale jedyne 2 rozwiązania jakie widziałem, były oparte na
pececie, więc się odważyłem dać to tutaj.