Re: Prezentacja za szybą wystawową

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 22:56:13 MET

** Konrad Kosmowski <konrad@kosmosik.net> wrote:

> Jeżeli ja miałbym to robić to sprawę załatwiłaby prosta aplikacja webowa.
> Stoi sobie jakiś serwerek udostępniający stronę WWW. Ty przez panel admina
> wprowadzasz i wycofujesz oferty (oferta to dane np. tytuł, opis, cena
> +szablon wizualizacji tego) z innego komputera po sieci, komputer który
> wyświetla oferty po prostu ma załadowaną stronę, która się odświeża
> prezentując kolejno oferty zarejestrowane w bazie. Banał do napisania w 2h
> (moduło fanaberie dotyczące prezentacji ofert).

Tak w zasadzie to jest gotowe rozwiązanie na to - system do wyświetlania
bannerów (np. OpenX). Po prostu instalujesz taki system na serwerze, do tego
dodajesz przeglądarkę, która na pełny ekran wyświetla banner. Banner = oferta
(może być to plik graficzny dowolnej wielkości). No i przeglądarka odświeża
wyświetlając oferty z koszyczka ofert, Ty przez panel zarządzania
dodajesz/zdejmujesz oferty tak jak się to robi z bannerami. Do tego możesz
ustawiać oprócz wyświetlania kolejno inne algorytmy takie, które np. promują
daną ofertę (np. masz więcej czegoś co chcesz zbyć, więc chcesz ofertę tego
wyświetlać częściej).

Komputer z Linuksem (np. jakiś nettop) i do zrobienia w kilka godzin. :-)