Re: Płyta, procesor, grafika i pamięć.

Autor: Wiesław <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 22:09:09 MET

Dnia 18-03-2010 o 09:01 Dawid napisał na pl.comp.pecet:

> Złożony komputer, chodzi u znajomego jako sprzęt biurowy.
> Wydajność kiepska, nie potwierdzają się jego rewelacyjne opisy
> znalezione w sieci.Może to złe porównanie, ale przegrywa ze
> starymi, tanimi quadami Q6600, Q8200(do których płyty i pamięci są
> tańsze).
> Do sprawdzenia tutaj http://benchit.pl/procesory/porownanie/usun/16

Coś mi nie pasuje. Sprzęt biurowy nie potrzebuje dużej wydajności
i na pewno dwurdzeniowy procesor nie będzie za wolny.
Q8200 jest o 200zł droższy, zresztą porównanie do starych quadów jest
bez sensu. Płyty może i tańsze, ale bez grafiki. Pamięci DDR3 biorą
mniej prądu.
Na odnośniku jest porównanie Q6600 z Dual Core E5200. G6950 nawet nie
mają w spisie. Nie pomyliłeś procesorów?
http://www.iurl.pl/?xLfJN

--
Wiesław
Opera Mail