Re: Prezentacja za szybą wystawową

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 22:17:38 MET

** jwzw <jwzw@interia.nospam.pl> wrote:

> Ponieważ zupełnie nie wiem jakie rozwiązania się stosuje, więc najpierw
> opiszę założenia.

> Za szybą wystawową na wysokości oczu przechodnia ma stanąć monitor lub TV
> LCD, na którym mają się kolejno wyświetlać strony z ofertami. Z tego co
> zauważyłem są to głównie jednostronicowe oferty robione w MS Wordzie przy
> pomocy dużej czcionki i kombinacji wszelkich dobrodziejstw do obróbki i
> upiększania tekstu.

Zara ale w Wordzie strona najczęściej jest odwzorowaniem kartki A4, a Ty chcesz
to wyświetlać na panoramicznym monitorze...

> Te oferty mają się wyświetlać kolejno z jakimś interwałem czasowym.

To niech zrobią prezentację w Power Point przy czym niech zwrócą uwagę na
docelowe medium czyli format monitora. Im nowszy PPT to ma bardziej atrakcyjne
szablony i efekty przejść - warto to wykorzystać. Potem taką prezentację
puszczasz albo za pomocą peceta (np. przez viewera dla PPT czy jakąś
odtwarzarkę) lub (po eksporcie do MPEG) np. właśnie jakiś player.

> Dobrze byłoby, aby dołożenie lub wycofanie jakiejś oferty z kolejki nie
> wymuszało restartowania czy jakiegoś innego zaangarzowania obsługi.

I tam - raz na dzień mogą załadować nowy plik i odpalić, czy wgrać nowy na
kartę czy pendrive. Korona im z głowy nie spadnie.

Poza tym te pytanie niespecjalnie podpada pod tematykę grupy.