Re: Płyta, procesor, grafika i pamięć.

Autor: Dawid <maniera_at_neostada.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 09:01:35 MET

Wiesław pisze:

> Miałeś jakieś bliższe doświadczenia z tym procesorem ?, bo w testach
> wcale, aż tak tragicznie nie wypada, szczególnie jeżeli nie potrzeba
> dużej wydajności procesora. Jest tani jak na Intela :)
> Grafika jest ta sama co w innych nowych i3, i5, problemy pewnie też.
> Wydawać by się mogło, że to choroby wieku dziecięcego. Słyszałem, że
> z płytami P55 nie zawsze działały, ale są już płyty z H55 dedykowane
> pod te procesory.

Złożony komputer, chodzi u znajomego jako sprzęt biurowy.
Wydajność kiepska, nie potwierdzają się jego rewelacyjne opisy
znalezione w sieci.Może to złe porównanie, ale przegrywa ze
starymi, tanimi quadami Q6600, Q8200(do których płyty i pamięci są tańsze).
Do sprawdzenia tutaj http://benchit.pl/procesory/porownanie/usun/16
Wielkim plusem jest cena, jak na intela
rzeczywiście tani.
Pozdrawiam