Re: Płyta, procesor, grafika i pamięć.

Autor: Dawid <maniera_at_neostada.pl>
Data: Fri 19 Mar 2010 - 14:12:17 MET

Wiesław pisze:

> Coś mi nie pasuje. Sprzęt biurowy nie potrzebuje dużej wydajności
> i na pewno dwurdzeniowy procesor nie będzie za wolny.
> Q8200 jest o 200zł droższy, zresztą porównanie do starych quadów jest
> bez sensu. Płyty może i tańsze, ale bez grafiki. Pamięci DDR3 biorą
> mniej prądu.
> Na odnośniku jest porównanie Q6600 z Dual Core E5200. G6950 nawet nie
> mają w spisie. Nie pomyliłeś procesorów?
> http://www.iurl.pl/?xLfJN

Komputer został u niego jako biurowy, bo do ogólnie
domowo-multimedialnych zastosowań starsze komputery, które posiada
okazały się lepsze.Testowany był na grach i obróbce filmów.
Na podanej stronie możesz wpisać jakikolwiek procesor i dostaniesz
wyniki, porównanie wydajności, ceny.
Ten odnośnik na początku wyświetla zawsze to samo
Ta różnica 200zł to z kosmosu informacja?
W sklepach mówią co innego :-)

http://www.agito.pl/procesory/intel-core-i3-530-293-ghz-box.0.362139.html?external=ceneo
http://www.komputronik.pl/index.php/product/92288/Podzespo_y_PC/Procesory/Intel_Core_i3_530_2_93_GHz_BOX.html?cpsrc=ceneo
http://www.komputronik.pl/index.php/product/58542/Podzespo_y_PC/Procesory/Intel_Core2_Quad_Q8200_2_33_GHz_BOX.html?cpsrc=ceneo
http://www.agito.pl/procesory/intel-core-2-quad-q8200-233-ghz-box.0.334859.html?external=ceneo

Różnica w cenach płyt i pamięci wystarczy na dobrą grafikę.
Różnica w zużyciu prądu pamięci 2 i 3 jest minimalna, zasilacz podany w
tytułowym poście nawet jej nie zauważy.
Nie nic nie pomyliłem.