Prezentacja za szybą wystawową

Autor: jwzw <jwzw_at_interia.NOSPAM.pl>
Data: Thu 18 Mar 2010 - 22:07:21 MET

Witam.

Ponieważ zupełnie nie wiem jakie rozwiązania się stosuje, więc
najpierw opiszę założenia.

Za szybą wystawową na wysokości oczu przechodnia ma stanąć monitor lub
TV LCD, na którym mają się kolejno wyświetlać strony z ofertami.
Z tego co zauważyłem są to głównie jednostronicowe oferty robione w MS
Wordzie przy pomocy dużej czcionki i kombinacji wszelkich
dobrodziejstw do obróbki i upiększania tekstu.
Te oferty mają się wyświetlać kolejno z jakimś interwałem czasowym.
Dobrze byłoby, aby dołożenie lub wycofanie jakiejś oferty z kolejki
nie wymuszało restartowania czy jakiegoś innego zaangarzowania
obsługi.

Jakie Waszym zdaniem najtansze i najprostsze rozwiązanie obrać?
Nie chciałbym stawiać kolejnego komputera, ale może się tak skończyć.
Myślałem, żeby przerobić te wordowe strony na fotki i jakiś sprzętowy
player sieciowy.
Co Wy na to?
Jakie macie/znacie rozwiązania?

Z góry dziękuję.