Re: jaki laptop kupić?

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 22:34:07 MET

Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w
wiadomości news:8dkon55iduhk0s5qda5ek6fueinbi7ied8@4ax.com...
> Fajnie. Tylko że akurat to różnei działa. Jakoś ze 2 miesiące wstecz
> miałem do czynienia z Dellem i ich NBD. W XPS 1330 koleżanki padł
> dysk. Fajnie. Dostarczyli nowy. Piszę dostarczyli bo okazało się że
> nie ma opcji by go wymienili. Według Dell Polska tak wygląda naprawa
> NBD. Czyli jak nie masz pojęcia jak to zrobić to szukaj kogoś do
> wymiany.

Przecież na stronie Dell'a masz dokładnie opisane (z obrazkami) jak wymienić
każdy podzespół.
Mi pan z Della o tym powiedzial jak dzwoniiłem w sprawie wymiany dysku,
powiedział mi co mam po kolei zrobić i gdzie jest to opisane. Dysk
wyciągnałem po 5 minutach a nigdy nie miałem do czynienia z laptopem. Kurier
który przyjeżdża nie ma pojęcia o komputerach. Płyty z systemem i
sterownikami dostałem w komplecie z laptopem, ponadto miałem obraz systemu
na partycji recovery i też zrobiłem sobie kopię na DVD, dużo szybciej się
wtedy instaluje na nowym dysku, bo to jest obraz gotowego systemu z
oprogramowaniem i sterownikami.
Napęd szczelinowy fajna sprawa, laptop jest dużo sztywniejszy niż przy
napędzie z tacką. :-)