Re: jaki laptop kupić?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 17 Feb 2010 - 21:44:06 MET

On Wed, 17 Feb 2010 19:57:53 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
<joshua@ceti.pl> wrote:

Każdy z serwisów zalicza wpadki.

>Wystarczą mi doświadczenia z serwisami HP i Lenovo - szczęśliwie nie moje
>tylko znajomych :) HP - miesiąc bez komputera, Lenovo - podobnie...

Ja dośc często mam do czynienia z róznymi serwisami. I np. Compaq-q
6820s z którego teraz klepię po rozbiciu matrycy naprawili mi w 2 dni
bo serwis nie miał na miejscu nowej i musiał ją sciągnąć.

>Gwarancję DELLa testowałem dwukrotnie - raz zasilacz, raz dysk. W obu
>przypadkach wystarczyła kilkuminutowa rozmowa i kurier z nową częścią był
>następnego dnia.

Fajnie. Tylko że akurat to różnei działa. Jakoś ze 2 miesiące wstecz
miałem do czynienia z Dellem i ich NBD. W XPS 1330 koleżanki padł
dysk. Fajnie. Dostarczyli nowy. Piszę dostarczyli bo okazało się że
nie ma opcji by go wymienili. Według Dell Polska tak wygląda naprawa
NBD. Czyli jak nie masz pojęcia jak to zrobić to szukaj kogoś do
wymiany. Przy czym okazało się że nie mogę dostać nowego dysku z
systemem skonfigurowanym do danego modelu. Dell nie pisze wprost a
tylko zaleca że należy zrobić po zakupie płyty do odtworzenia systemu.
Znajoma tego nie zrobiła. W Dellu też takich płyt nie można było
kupić. Dostałem czysty dysk - mimo że rozmawiałem z nimi i wyjaśniałem
sytuację. Okazało że "niedasię". Na szczęście widziałem kto ma
identycznego Della i poprosiłem o kopie płyt instalacyjnych. Okazalo
się że możesz sobie u nich kupić laptok za 6k PLN, możesz mieć
gwarancję NBD a z kompa nei skorzytasz bez własnego rzeźbienia.

Z serwisem Lenovo mam akurat bardzo pozytywne doświadczenia. Łącznei z
tym że w kilka bezproblemowo sprowadzili mi do T61 kumpla dedykowane
płyty do niego do downgrade z Visty. Komplet za 60PLN brutto.

Natomiast nie mam dobrych opinii o paru firmach (np. CSS)
realuzujących serwis na zlecenie producentów. Zmuszony korzystać z
napraw za ich pośrednictwem właściwie za każdym razem coś było nie
tak.

Zdrówko