Re: jaki laptop kupić?

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 22:46:41 MET

On Fri, 19 Feb 2010 22:34:07 +0100, "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl>
wrote:

>Przecież na stronie Dell'a masz dokładnie opisane (z obrazkami) jak wymienić
>każdy podzespół.

Wiesz - mój pierwszy twardy dysk to był MFM 10MB - i z grzebaniem w
kompie nie mam problemów. Nawet pewne urządzanie zaprojektowane i
wykonane ma w dorobku ;-) Natomiat dla mojego Ojca - choć on jest w
wykształecnia teletechnik - taka wymian to mimo instrukcji sprwa ponad
jego siły.

>Mi pan z Della o tym powiedzial jak dzwoniiłem w sprawie wymiany dysku,
>powiedział mi co mam po kolei zrobić i gdzie jest to opisane. Dysk
>wyciągnałem po 5 minutach a nigdy nie miałem do czynienia z laptopem. Kurier
>który przyjeżdża nie ma pojęcia o komputerach. Płyty z systemem i

Zależy który. Przyjeżdżający do serwerów mają pojećie. Tylko że to
jest technik a nei kurier.

>sterownikami dostałem w komplecie z laptopem, ponadto miałem obraz systemu
>na partycji recovery i też zrobiłem sobie kopię na DVD, dużo szybciej się
>wtedy instaluje na nowym dysku, bo to jest obraz gotowego systemu z
>oprogramowaniem i sterownikami.

Niestety 1330 kupiony w polkim oddziale Della nie miał płytek. Z
recovery nie zostały zrobione - pisałem o tym. Serwis nei był w stanie
pomóc. Tzn. odpowiedział że to mój problem. Od tego czasu mam alergię
na Della.

>Napęd szczelinowy fajna sprawa, laptop jest dużo sztywniejszy niż przy
>napędzie z tacką. :-)

A bez CD/DVD/BR jest jeszcze sztywniejszy :-P

Zdrówko