Re: [Pomocy] Komputer dla dziecka do grania

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 22:36:10 MET

Dnia Fri, 19 Feb 2010 14:00:16 +0100, Michał napisał(a):

> Bez sensu IMO. Dzisiejszy procesor raczej nie wystarczy w grach za 3

Eee tam, ja kupilem proca w lipcu 2007 i do dzis nie widze gier, gdzie by
go brakowalo. Malo tego! Mysle, ze w tym roku zrobie refresha sprzetowego i
kupie ...plyte glowna do starego proca! Bo obecna zaczyna sie czasami
dziwnie zachowywac, pewnie przez te 3 lata ostrej jazdy (po minimum
18h/dobe) zaczyna robic bokami. A kupowanie nowej calej platformy mija sie
z celem, gdyz, jak juz ktos w tym watku zauwazyl, od kilku lat postep
bardzo zahamowal i prawo Moore'a chyba zaczyna dawac ciala ;-)

Tak czy owak ze swej strony radze wbic sie w jakies AMD na AM3 i DDR3,
gwarantowane imho kilka lat jazdy bez stresu i nawet niedrogo.

ps. mam Q6600 dokrecone na 3,1GHz i 6GB DDR2 1GHz.

--
pozdrawiam
Norbert