Re: eee pc ktory z dlugo dzialajaca bateria?

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 14:03:30 MET

> Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <ptokiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:5065.000002ea.4b7e36c7@newsgate.onet.pl...

> http://en.wikipedia.org/wiki/ASUS_Eee_PC#Specifications
>
> ja tez szukałem młego eee, i 904 wydawł mi się NAJGORSZYM wyborem.
> to dlatego, ze:
>
> 1. dziewiecsteczworka ma maly ekran w obudowie od asusow 1xxx - brzydko
> wygląda szeroka ramka i maly ekran
Mi nie przeszkadza.

> 2. niepotrzebnie bedziesz dzwigal duzą i ciężką obudowę (w porownaniu do np.
> 901 który wazy pół kg mniej, a ma taki sam ekran).
Fajnie by bylo miec lzej ale wtedy nie bede mogl nosic tyle danych ze soba...
> 3. dyskwalifikuje go celeron - jesli wybierzesz eee z atomem - popracujesz
> dluzej, a wydajnosc obu jest taka sama
Ale atom to juz drozsza polka...

> 4. brak bluetooth w 904

Da sie obleciec donglem usb (wole te z bluesoleilem bo sie latwiej zarzadza
polaczeniami i danymi w fonie)

> moim zdaniem - nie brac 904!
Tak jak juz mnie postraszył Radosław straszysz mnie ty. :(
Skoro nie mozna kupic nowki to uzywki moga rzeczywiscie byc w roznym stanie
uzycia akumulatora.

> sam uzywam 901, i jestem z niego zadowolony (ale i ten ma swoje wady -
> 4+8GiB).

No wlasnie, chcialbym miec urzadzonko w ktorym moge trzymac wszystkie swoje
szpeje i latwo sobie robic backup. Od biedy mozna by zabazowac na tej 901-ce i
trzymac szpeje na duzej karcie SD...

Czyli dalej jestem w rzyci bo jak mam miec 901-ke to i netwalkera sobie moge
sprawic (bo tam tez jest malo miejsca ale dane beda na ssd) a on jest mniejszy i
lzejszy ale nie jest x86.

Kurcze a juz myslalem ze eeepc bedzie rozwiazaniem...

--
Lukasz Sczygiel