Re: Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 14:05:25 MET

> Mam 80 GB dysk twardy Pata(Seagate). Chciałam wymienić go na większy więc
> zakupiłam Caviara 320 GB(Pata). System operacyjny XP Home. Na obydwu
> dyskach > po 2 partycje. Teraz chcę przenieść wszystkie dane odpowiednio
> np. z Seagate

jak przenosisz ghostem "dysk",
to powinno dzialac bez zadnych sztuczek;

jesli zas przenosisz ghostem "partycje",
to musisz pamietac o sygnaturze dysku
(takie tam 4 bajty w pierwszym sektorze hdd),
tzn.:

- albo przed ghostowaniem wyczyscic odpowiednie klucze w rejestrze
- albo ghostowac z opcja -FDSZ:
"Force Disk Signature to Zero. Use to resolve bootup failures after cloning
a partition on a Windows 2000/XP computer, especially when the disk and
controller are the same in the source and destination computers, but the
partition sizes or layout are different. This switch configures Ghost to
force a disk initialization."
- albo teraz wyzerowac ta sygnature

> Utworzyłam jego dyskietkę startową

wow, masz stacje 1.44mb? szacun :)