Re: eee pc ktory z dlugo dzialajaca bateria?

Autor: sam jestem <janke_at_vp.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 18:02:50 MET

Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <ptokiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:5065.0000033c.4b7e8c22@newsgate.onet.pl...

> Ale atom to juz drozsza polka...

???
eee 901 nowy kosztował _dokładnie_ tyle samo w makro, co nowy 904 w euroagd.

> Skoro nie mozna kupic nowki to uzywki moga rzeczywiscie byc w roznym
> stanie
> uzycia akumulatora.

904 były jeszcze w grudniu w euro-rtv-agd. szukaj na ichg stronie, jesli
bedzie w ktorymkowlik sklepie, to sciagną dla Ciebie.

> No wlasnie, chcialbym miec urzadzonko w ktorym moge trzymac wszystkie
> swoje

cos się tak zwziął na "urządzonko"? pisz jak facet - urządzenie.

a co do małej pojemności:
nie wiem jak się to sprawuje, bo ja tego nie używam, ale każdy użytkownik
ausa 901 i innych uboższych w GiB asusów ma do dyspozycji 10 lub więcej
gigabajtów na serwerze asusa, i może tam magazybować swoje dane.
czyli w przypadku eee 901 miałbyś c:4GiB, d:8GB, karta ssd 8 , 16 lub 32 GB,
oraz 10 GiB u producenta.

SJ