Re: eee pc ktory z dlugo dzialajaca bateria?

Autor: sam jestem <janke_at_vp.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 09:53:57 MET

Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <ptokiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:5065.000002ea.4b7e36c7@newsgate.onet.pl...

> Z tabelki mi wyszlo ze chyba najsensowniej pod katem storage kupic 904HD

http://en.wikipedia.org/wiki/ASUS_Eee_PC#Specifications

ja tez szukałem młego eee, i 904 wydawł mi się NAJGORSZYM wyborem.
to dlatego, ze:

1. dziewiecsteczworka ma maly ekran w obudowie od asusow 1xxx - brzydko
wygląda szeroka ramka i maly ekran
2. niepotrzebnie bedziesz dzwigal duzą i ciężką obudowę (w porownaniu do np.
901 który wazy pół kg mniej, a ma taki sam ekran).
3. dyskwalifikuje go celeron - jesli wybierzesz eee z atomem - popracujesz
dluzej, a wydajnosc obu jest taka sama
4. brak bluetooth w 904

moim zdaniem - nie brac 904!

sam uzywam 901, i jestem z niego zadowolony (ale i ten ma swoje wady -
4+8GiB).

SJ