Re: eee pc ktory z dlugo dzialajaca bateria?

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 13:58:47 MET

Dnia 19.02.2010 Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał/a:

> Z tabelki mi wyszlo ze chyba najsensowniej pod katem storage kupic 904HD i sie
> nie motac w upgrade dziwnych dyskow (ssd na minipcie czy 1,8 calowe na jakiejs
> tam złączce)

Nie 904, tylko 901, 904 ma obudowę większą, jak 10" i duzy margines, 901 od biedy
można używać jak kciukowca, trochę ciężko, ale da się kilka klawiszy obrobić (
np strzałki czy tab, spacje)

> 904HD ma wlasnie taka ale z tego co widze to dosyc drogo na allegro biega
> (okolice 1kzl)

Zapomnij to celeron, bez speedstepa i 0W idle, krótko na 1 ładowaniu i mniej
na sleepie, jak 904 to lepiej szukać 1xxx.

Nie wiem czy 901 nowego kupisz, chyba juz nie robią - a szkoda, bo to imo
najrozsądniejszy kompromis na pośrednik desktop/laptop <> pda.

Mój ma już 1.5roku i też po mału się rozglądam za następcą, ale nie widzę
narazie.

Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest
coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".