Re: eee pc ktory z dlugo dzialajaca bateria?

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 07:59:19 MET

> Patrz na baterie, ale nie na ilośc komór, a na pojemnośc, np ja mam 6600mAh

Wieczorem znalazlem te tabelke z wiki na temat eeepc. Tam wypatrzylem
zestawienie baterii i czasow dzialania.

> Tak

Z tabelki mi wyszlo ze chyba najsensowniej pod katem storage kupic 904HD i sie
nie motac w upgrade dziwnych dyskow (ssd na minipcie czy 1,8 calowe na jakiejs
tam złączce)

> Hmm, na styk ;) Normalnie bierze 8W (wg powertopa) 55Wh/8W tyle działa,
> na filmie może 4 nie iść, jaki film? hd bez AC nie pójdzie.

904HD ma wlasnie taka ale z tego co widze to dosyc drogo na allegro biega
(okolice 1kzl)

> Jak barszcz :) Nigdy nie miałem tańszego laptopa ;) kupiłem 1.5 roku temu za
> 1100 chyba.

A ja mialem :) i to solidne np. lifebook 2125 (PIII 600 256MB ram i ekran 12
cali) za 700zl.

> hmm, szukaj takiego bez ;)

Czasem trzeba ale i tak wole linuxa a winde tylko bootowac jak bardzo potrzeba.

> szukaj 9"!

No i w sumie wyszlo mi ze warto szukac 904hd. Musze gdzies sie przejsc zobaczyc
jakie to jest duze w rzeczywistosci. Dziekuje za informacje.

--
Lukasz Sczygiel