Re: Jak przenieść partycję z jednego dysku na drugi?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 13:57:46 MET

Użytkownik "Asia" <joanna_prz@wp.pl> napisał w wiadomości
news:hllh3l$bvj$1@mx1.internetia.pl...
> Witam.
> Mam 80 GB dysk twardy Pata(Seagate). Chciałam wymienić go na większy więc
> zakupiłam Caviara 320 GB(Pata). System operacyjny XP Home. Na obydwu
> dyskach po 2 partycje. Teraz chcę przenieść wszystkie dane odpowiednio np.
> z Seagate całą partycję systemową C na taką samą na Caviarze i podobnie z
> partycjami D.

Chcesz przenieść obie partycje i pozbyć się jednego dysku? Może zostawić
oba?

> Czym to najlepiej zrobić?

Klasykiem jest Partition Magic. Trochę trąci naftaliną, ale z tymi dyskami
sobie poradzi. Jest też mnóstwo nowszego softu.

> Wybrałam Ghosta. Utworzyłam jego dyskietkę startową, odpaliłam komputer z
> dyskietki i później Ghosta. Zrobiłam kopie dysku C Seagate i rozpakowałam
> później na dysk C Caviara. Wszystko poszło niby gładko ale mam problem z
> uruchomieniem systemu na nowym dysku. Niby rusza i pokazuje się pierwsza
> plansza z XP a po chwili wyskakuje inna jakby w większej rozdzielczości i
> komputer stoi.

Zakładam, że w BIOS-ie masz wybrany dobry dysk startowy. Uruchom komputer z
linią poleceń i zobacz co masz wpisane do pliku boot.ini.