Re: Lenovo - czy sie grzeja, czy sa glosne?

Autor: Jacek <ala_at_ola.pl>
Data: Fri 19 Feb 2010 - 13:56:35 MET

Dnia Fri, 19 Feb 2010 13:22:07 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

> 1) Pytań nie zadaje się w temacie.
Nie wiedzialem. Myslalem, ze temat moze miec forme pytajaca.

> 2) Określ jakie modele Cię interesują. Na pewno są modele
> Lenovo tak energooszczędne, że prawie się nie grzeją i
> nie hałasują, i low-endowe, tanie maszyny z prawie nor-
> malnymi mikroprocesorami, które będą szumiały i grzały
> stół jak piecyki. Nie spodziewasz się chyba, że ktoś ma
> doświadczenie ze *wszystkimi* modelami? Napisz zatem, co
> chciałbyś sobie kupić i jakie są opinie grupowiczach o
> tych *konkretnych* modelach Lenovo.

Dlatego zadalem pytanie do grupy uzytkownikow tej marki, a nie do
uzytkownika, ktory uzywal wszystkie modele.

> 3) Nie popieram takiego sposobu zwracania uwagi, jakiego
> stałeś się ofiarą w tym wątku, ale przyznaj -- sam się
> o to poniekąd prosiłeś ;)
A co to by dalo, ze pytanie byloby zadane w tresci?
Ktos, kto patrzy na interpunkcje automatycznie odczyta tekst w naglowku,
jak i w tresci i go wlasciwie zinterpretuje.
Zmienmy lepiej temat na ten mnie nurtujacy:)
Chce corce kupic cos zimnego i cichego, a zarazem estetycznego, bo moj DV5
grzeje sie i halasuje...

P.S. Parametry pominalem celowo.