Re: eee pc ktory z dlugo dzialajaca bateria?

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Feb 2010 - 09:08:25 MET

> Nie 904, tylko 901, 904 ma obudowę większą, jak 10" i duzy margines, 901 od biedy
> można używać jak kciukowca, trochę ciężko, ale da się kilka klawiszy obrobić (
> np strzałki czy tab, spacje)

Ciagle takie niewygodne kompromisy.
Szukam czegos co daje sie nosic i uzywac w terenie ale po podpieciu do
klawiry,myszy i monitora bedzie wygodnym desktopem.
Zakosztowalem tego z oqo i bylo by fajnie ale oqo krotko zyje na baterii i dlugo
sie hibernuje.
Zaurus sie fajnie nosi i uzywa ale ma malo memorki (64MB). ech...

> Zapomnij to celeron, bez speedstepa i 0W idle, krótko na 1 ładowaniu i mniej
> na sleepie, jak 904 to lepiej szukać 1xxx.

Hmmm w tabelce na wiki wygladalo odwrotnie...

> Nie wiem czy 901 nowego kupisz, chyba juz nie robią - a szkoda, bo to imo
> najrozsądniejszy kompromis na pośrednik desktop/laptop <> pda.

Wlasnie, kompromis, z tego co widze to producenci kontynuuja polityke "za
mniejsze musisz zaplacic wiecej" Tylko wczesne eeepc byly wylomem.
Czyzby rynek na takie malce byl tak niewielki?

--
Lukasz Sczygiel