Re: Godna polecenia plyta glowna AM2 DDR2

Autor: Wiesław <nawu_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 18:09:45 MET

Dnia 03-02-2010 o 16:56:59 djs <djs@wyciach.poczta.onet.pl> napisał(a):

Wybacz, ale muszę podsumować. Jeżeli Cię to nudzi, nie musisz odpisywać.
Gdybyś - polecając tego Asusa - nie wspominał o kondensatorach, pewnie
nikt by nie zareagował :)

> Ale ten asus był proponowany autorowi tego tematu jako tania i stabilna
> płyta główna. Najtańszy Gigabyte GA-MA78LM-S2 na alledrogo to 205 zł a
> Asus M2A74-AM kupiłem za 159 zł, więc jest różnica :)

Wiem. Dlatego właśnie tę porównałem. W sklepach ceny obu są podobne.
W tej chwili na Allegro ta płyta również jest za 205zł. Tamta aukcja się
skończyła. Nie porównuję cen na Allegro ponieważ nie są miarodajne.

Np. tu się chwalą: http://www.iurl.pl/?i4Ofm

> Rozmowa wyszła od zaproponowania autorowi taniej płyty głównej ze
> zintegrowaną grafiką a przerodziła się w porównywanie zalet i wag
> produktów Asusa i Gigabyte :)

Ja tylko próbuję napisać, że obie firmy według mnie są równoważne
z lekkim wskazaniem na Gigabyte (ze względu na cenę). Są również inni
producenci warci uwagi. Nie znoszę uprzedzeń i już :)

Również pozdrawiam

--
Wiesław
Opera Mail