trudny wybor notebook'a - nie ma nic co mi pasuje :)

Autor: Qbab <barbaszAT_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 03 Feb 2010 - 18:27:10 MET

Męczę się z wyborem notebooka
podstawowe założenia to 12"-14" (optimum 13,3" - przyzwyczaiłem się do
tego rozmiaru).
dosyć wydajny procesor (tak od 2GHz wzwyż)
dobrze by było z wydajną kartą graficzną (jak by były dwie to było by
idealnie.)
bateria tak by realnie trzymał +/- 5 godzin.
Dysk nie ma znaczenia bo czeka na kompa SSD

Problem z tym że wymagania spełnia MacBook Pro, ale mnie się nie podoba :)

Znalazłem jeszcze Lenovo T400S
HP EliteBook 6930p

z sony mogła by być seria S ale jej jeszcze nie ma :)

a i ceną na razie się nie przejmuję to już selekcja w drugiej kolejności
:) bo problemem jest znalezienie czegoĹ› rozsÄ…dnego.

Liczę na Was - na pewno co więcej głów i oczu (przeglądających sieć) to
nie 1+2 (głowa + oczy) :)

pozdr.