Re: po zamianie monitora, brak sygnału z karty graficznej (zintegrowana na płycie)

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 15 Nov 2009 - 17:02:41 MET

micz pisze:
> 7600GX). I tu pierwszy ZONK: monitor nagle ni z tego ni z owego nie
> widział sygnału z karty - po ekranie powitalnym WIN XP znikał obraz.
> Poradziłem sobie z tym odpalając kompa w trybie awaryjnym (wtedy obraz
> na monitorze nie znikał): odinstalowałem sterowniki karty, restart,
> nowe sterowniki, i wszystko cacy.
Po prostu ustawiła się rozdzielczość (wątpie) lub odświeżanie poza
zakresem tego monitora, albo karta (driver) "przekonfigurowała się" na
wyświetlanie na innym wyjściu (bo np nie wykryła monitora na podstawowym).

> I teraz znowu podpiąłem monitor pod jej kompa ze zintegrowaną grafiką
> i już jest dupa - monitor od początku nie widzi nic, żadnego sygnału z
> karty (nie mogę więc nawet wybrać trybu awaryjnego). BIOS wydaje
> najpierw jeden dłuższy pip, a potem cztery krótsze (trzy w równych
> odstępach i czwarty ciut później).
> Przełożyłem mojego GeForce'a do jej kompa, odpaliłem i wszystko OK.
> Wyjąłem go i znowu to samo.
Reset biosu i sprawdź. Prawdopodobnie wyłączyła się (albo zepsuła)
zintegrowana karta graficzna. Brak monitora podłączonego do niej mógł
spowodować jej dezaktywację, a że produkty msi miewają bardzo zakręconą
logikę - to teraz może być problem z jej włączeniem...