Re: po zamianie monitora, brak sygnału z karty graficznej (zintegrowana na płycie)

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Mon 16 Nov 2009 - 00:47:30 MET

On 15 Lis, 17:02, BartekK <s...@NOSPAMdrut.org> wrote:

> Reset biosu i sprawdź. Prawdopodobnie wyłączyła się (albo zepsuła)
> zintegrowana karta graficzna. Brak monitora podłączonego do niej mógł
> spowodować jej dezaktywację, a że produkty msi miewają bardzo zakręconą
> logikę - to teraz może być problem z jej włączeniem...

Wyjąłem bateryjkę z płyty gł. na powiedzmy pół minuty i włożyłem z
powrotem. I nic - to samo co było. Czarno i BIOS piszczy tak jak
piszczał. Czy tak powinien przebiegać reset BIOSu, czy coś źle robię?

Jak sprawdzić, czy ta zintegrowana karta się zepsuła? Jeśli jestem w
stanie odpalić kompa na samodzielnej karcie graficznej (GeForce 7600),
to czy wtedy mogę jakoś sprawdzić czy zepsuła się ta zintegrowana
grafika? Jeśli tak, to jak?

Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie moim problemem