Re: po zamianie monitora, brak sygna³u z karty graficznej (zintegrowana na p³ycie)

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Mon 16 Nov 2009 - 00:47:00 MET

On 15 Lis, 17:02, BartekK <s...@NOSPAMdrut.org> wrote:

> Reset biosu i sprawd¼. Prawdopodobnie wy³±czy³a siê (albo zepsu³a)
> zintegrowana karta graficzna. Brak monitora pod³±czonego do niej móg³
> spowodowaæ jej dezaktywacjê, a ¿e produkty msi miewaj± bardzo zakrêcon±
> logikê - to teraz mo¿e byæ problem z jej w³±czeniem...

Wyj±³em bateryjkê z p³yty g³. na powiedzmy pó³ minuty i w³o¿y³em z
powrotem. I nic - to samo co by³o. Czarno i BIOS piszczy tak jak
piszcza³. Czy tak powinien przebiegaæ reset BIOSu, czy co¶ ¼le robiê?

Jak sprawdziæ, czy ta zintegrowana karta siê zepsu³a? Je¶li jestem w
stanie odpaliæ kompa na samodzielnej karcie graficznej (GeForce 7600),
to czy wtedy mogê jako¶ sprawdziæ czy zepsu³a siê ta zintegrowana
grafika? Je¶li tak, to jak?

Pozdrawiam i dziêki za zainteresowanie moim problemem