Re: po zamianie monitora, brak sygnału z karty graficznej (zintegrowana na płycie)

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sun 15 Nov 2009 - 16:48:41 MET

micz pisze:
  A tu czarno od początku. Poradźcie co robić, bo mi
> się kończą opcje powoli. Będę wdzięczny za jakieś wskazówki.

Luz na kabelku i/lub we wtyczce. Jeżeli kabelek jest całkowicie
odłączany od monitora to nie ma problemu - wymieniasz kabelek i spokój.
Gorzej jak jest przytwierdzony na stałe do monitora

> Acha na obu kompach jest WINXP MX7 z SP3 (tak na wszelki wypadek
> podaję)

To nie jest powód ( przynajmniej nic na to nie wskazuje ) ale traktuj te
wynalazki z pewnym dystansem;)

| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\----------| e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |----------/