Re: Migoczące lampki - czyli Boże Narodzenie cały rok

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 28 Oct 2009 - 04:30:23 MET

Proces KILu <byter@wp.pl> zwrócił błąd:

> Ciekawe, kiedy sie ta moda zmieni... a powinna, wszak tyle sie ostatnio
> mowi o oszczedzaniu energii. Inna sprawa, ze takie diody pobieraja
> smieszne ilosci pradu (i kosztuja grosze).

IMO gorszy jest wpływ na wzrok (co jest wszakże dyskusyjne) i na
psychikę (co raczej nie podlega dyskusji). Jak mam dwa podobne
sprzęciory to wezmę ten z mniejszą choinką. Jeśli się da to wybieram
sprzęt który umożliwia zmianę koloru (np. klawiatura i mysz) bo niektóre
rażą mniej, a nawet stają się sympatyczne z czasem.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8