Re: Migoczące lampki - czyli Boże Narodzenie cały rok

Autor: Artur Frydel <artur.frydel_at_gmail.com>
Data: Wed 28 Oct 2009 - 06:44:12 MET

Day Tue, 27 Oct 2009 19:02:11 +0000, DooMiniK wrote:

> [...]
>
> Czemu prawie zawsze wybierasz, co czytasz? Przecież napisałem,
> jakie mam na to swoje rozwiązanie.

Ale inwazyjne :) Jezeli sprzet jest na gwarancji, to malowanie go farba moze
byc problematyczne w przypadku ewentualnych napraw (nie do takich pierdol
gwarant potrafi sie przyczepic).
Zaklejenie diody tasma przylepna (popularnym czarnym przelepcem) jest IMO
najlepsza metoda.

--
Artur 'Bzyk' Frydel
"W Królestwie środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą