Re: Odbudowana macierz RAID 1 nie z tego dysku - jak to cofnąć?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 25 Oct 2009 - 20:40:48 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal Kawecki"
>Nie mam powodu ¿eby Ci nie ufaæ, pod warunkiem, ¿e podasz w jaki sposób
>zosta³y one wyzerowane. Z drugiej strony, anonim o nicku rs nie jest
>bynajmniej wiarygodnym ¼ród³em informacji, no ale sam to pewnie
>rozumiesz...

E, akurat odczytywanie bezpo¶rednio z no¶nika jest IMHO wykonalne
(pamiêtasz przes³uchy w magnetofonie z poprzedniego nagrania na
kasecie?). Tyle, ¿e pieroñsko upierdliwe przy wspó³æzesnych dyskach.
I przez to pewnie pieroñsko drogie.

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |