Re: Odbudowana macierz RAID 1 nie z tego dysku - jak to cofn±æ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 25 Oct 2009 - 20:34:32 MET

Dnia Sun, 25 Oct 2009 15:11:46 -0400, rs napisa³(a):

> co by bylo dla ciebie wiarygodnym wypadkiem? jak ci powiem, ze
> odzyskali dane z mojego dysku, po jego wyzerowaniu to bedzie to dla
> ciebie wystarczajaco wiarygodne? <rs>

Nie mam powodu ¿eby Ci nie ufaæ, pod warunkiem, ¿e podasz w jaki sposób
zosta³y one wyzerowane. Z drugiej strony, anonim o nicku rs nie jest
bynajmniej wiarygodnym ¼ród³em informacji, no ale sam to pewnie
rozumiesz...

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadaj±c na priv zmieñ px na pl/