Re: goracy Asus X50GL

Autor: domin <domin_at_master.pl>
Data: Sun 25 Oct 2009 - 20:30:02 MET

tg pisze:
> "domin" <domin@master.pl> wrote in message
>
> jak sie przegrzewa to padnie, jak nie procesor to plyta, plastik tez
> w wysokich temperaturach cierpi, jak sie kiedys powiesi na twardo
> zamiast wylaczyc\zresetowac to i pozar mozesz miec :P (tak, wiem, malo
> prawdopodobne)

> te wymagania to trzeba bylo brac pod uwage przed a nie po zakupie,
> jak bys mial komputer 'stacjonarny' to mialbys pole manewru, masz laptopa
> i czekasz az padnie zamiast sam wybrac moment na naprawe gwarancyjna,
> niestety prawa murphyego sa nieublagalne

laptop byl prezentem wiec nie mialem zbytnio pola manewru, gwarancja na
niego jest jeszcze na ponad rok, i szczerze mi to tam wisi czy on sie
zepsuje czy nie, chcialem tylko cos zaradzic na te jego wycie bo czasami
staje sie to uciazliwe, BTW czy te temp sa normalne? wkoncu to laptop a
nie desktop i licze sie z tym, ze ma mniej wydajne chlodzenie przez co
bardziej sie grzeje