Re: goracy Asus X50GL

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Sun 25 Oct 2009 - 20:51:27 MET

> Rozkrecic, wyczyscic?

Tak. Najprościej jest sprawdzić czy między obudową wiatraka a chłodnicą
(tymi żeberkami) czy nie nazbierało się co nieco, tzn. kurz, włosy itp.
raz już miałem laptopa, który po 5-10m minutach wyłączał się i przyczyną
było właśnie "futerko" we wspomnianym miejscu.

> Wydaje mi sie, ze starace gwarancje po ingerencje w sprzet?
... a to już kwestia konstrukcji laptopa, ale z reguły wyjęcie
klawiatury pozwoli Ci dostać się do coolera, a nie sądzę, że masz plombę
na wkrętach mocujących
(jeśli nie, to proszę kolegów o poprawkę) klawiaturę.

--
pozdr00fka
  poli