Re: karta graficzna i CS4, CS5...

Autor: wik <wigiWYTNIJ_at_klub.chip.pl>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 16:33:28 MET DST

> adobe cs4 nie korzysta z cuda,
>
> cuda to srodowisko skladajace sie z: programowania, sterownikow i karty:
> - program musi byc odpowiednio napisany,
> - potem musisz miec sterownik (nowe sterowniki nvidia posiadaja cuda
> 2.3, mozesz sprawdzic w systemie wyszukujac plik "nvcuda.dll")
> - karte ktora to obsluguje (8600, 9600 i nowsze
> http://www.nvidia.com/object/cuda_learn_products.html)
>
> i prawda jest ze programy tak napisane sa szybkie, zeby nie powiedziec
> blyskawiczne,
> np. badaboom (http://www.badaboomit.com) jak i niektore wtyczki
> [...]
Dzięki za odpowiedź.
Może w takim razie inaczej sformułuje pytanie: Która karta jest bardziej
przyszłościowa, w sensie łatwości/możliwości wykorzystania jej mocy
obliczeniowej w różnego rodzaju popularnych aplikacjach, szczególnie
graficznych (np. z pakietu Adobe CS) - GTS 250 czy HD 4770? Na jedna z nich
chce się zdecydować. Nie zależy mi na grach.