Re: karta graficzna i CS4, CS5...

Autor: Dariusz <dariusz_at_quaint.pl>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 20:08:54 MET DST

wik pisze:

> MoÂże w takim razie inaczej sformuÂłuje pytanie: KtĂłra karta jest bardziej
> przyszÂłoÂściowa, w sensie ÂłatwoÂści/moÂżliwoÂści wykorzystania jej mocy
> obliczeniowej w ró¿nego rodzaju popularnych aplikacjach, szczególnie
> graficznych (np. z pakietu Adobe CS) - GTS 250 czy HD 4770? Na jedna z nich
> chce siĂŞ zdecydowaĂŚ. Nie zaleÂży mi na grach.

bedac na twoim miejscu bralbym nvidie gtx260 (normalna nie oc) bo ma 2x dvi
i wspaniale pracuje w cs4 (mam 2 monitory pod ta karta)
dla dtp i grafiki to zakup na lata, a z tych co podales
to 250 z 2xdvi i zamknietym chlodzeniem (cisza)

za gts250 zaplacisz 400 zl
za gts250 z 2xdvi zaplacisz 550
za gtx260 600

--