Re: karta graficzna i CS4, CS5...

Autor: vDon <vondonaldo_at_onet.eu>
Data: Tue 20 Oct 2009 - 00:56:32 MET DST

wik wrote:

> Dzięki za odpowiedź.
> Może w takim razie inaczej sformułuje pytanie: Która karta jest bardziej
> przyszłościowa, w sensie łatwości/możliwości wykorzystania jej mocy
> obliczeniowej w różnego rodzaju popularnych aplikacjach, szczególnie
> graficznych (np. z pakietu Adobe CS) - GTS 250 czy HD 4770? Na jedna z nich
> chce się zdecydować. Nie zależy mi na grach.

Nie wiem jak z mocą obliczeniową. Natomiast biorąc pod uwagę
zastosowania Nvidia jest warta rozważenia ze względu na bardziej
dopracowane sterowniki. Chodzi mi w szczególności o problemy ATI z
zarządzaniem kolorem np. niekompatybilność CCC z oprogramowaniem
niektórych kalibratorów ColorVision czy bardzo denerwujące samoistne
resety LUT kart graficznych przy przejściach między trybami 2D/3D.