Re: karta graficzna i CS4, CS5...

Autor: Eryk <toniejestprawdziwy_at_mail.pl>
Data: Mon 19 Oct 2009 - 16:58:45 MET DST

> Dzięki za odpowiedź.
> Może w takim razie inaczej sformułuje pytanie: Która karta jest bardziej
> przyszłościowa, w sensie łatwości/możliwości wykorzystania jej mocy
> obliczeniowej w różnego rodzaju popularnych aplikacjach, szczególnie
> graficznych (np. z pakietu Adobe CS) - GTS 250 czy HD 4770? Na jedna z
> nich chce się zdecydować. Nie zależy mi na grach.

Mam 4770 i dwa monitory. W tym roboczym po prawej stronie (ustawiony do
pionu) co pewien czas kaszani się obraz. Opisywane to było ostatnio tutaj.
Podobno jakiś problem ze sterownikami. Więc jeśli dwa monitory to na razie
dopóki tego nie poprawią nie brał bym 4770. Jeśli jeden monitor to mogę
polecić. Ciągnie mało prądu i mój egzemplarz nie jest głośny.

Co do wykorzystania w Photoshopie tego 4770 to trudno mi się wypowiadać bo
pracuję jeszcze na CS3 i nie mam wsparcia. A jak testowałem triala CS4 to
nie miałem jeszcze tej karty no i teraz już nie mogę testować :(

Pzdr