Re: W sprawie obudowy do dysku 3.5

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 01:11:03 MET DST

** Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote:

> Ale ten dysk jest podłączany do USB.

Do prundu jest podłączony przez zasilacz. USB nie daje takiego zasilania.
Firewire może dać i to jest sensowny pomysł.

A jeżeli chodzi o obawę o pożar to Kiniu przesadza ponieważ pewnie ma po domu
upchane kilka nawet gorszych zasilaczy (jak większość ludzi - tak
przypuszczam), a jeszcze się nie zjarało...