Re: W sprawie obudowy do dysku 3.5

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 09:58:28 MET DST

Konrad Kosmowski wrote:
> A jeżeli chodzi o obawę o pożar to Kiniu przesadza ponieważ pewnie ma
> po domu upchane kilka nawet gorszych zasilaczy (jak większość ludzi -
> tak przypuszczam), a jeszcze się nie zjarało...

Kiniu?;)
Do zasilaczy nie mam zaufania, gdyz z zamilowania zdarzalo mi sie
serwisowac takie zabawki i niejedno juz widzialem. Choc jesli juz, to
balbym sie nie tyle pozaru, co awarii polaczonej ze skokiem napiecia na
wyjsciu, co mogloby ubic dysk. A to sie zdarza dosc rzadko.

Sam parokrotnie spotkalem sie z taka awaria... raz w przypadku ladowarki
do komorki (tania podroba - one nie maja prawa dlugo dzialac), dwa razy w
przypadku oryginalnych, porzadnych zasilaczy do laptopa. W jednej przetarl
sie (wewnatrz oslonki) kabel, co objawialo sie wylacznie sporadycznymi
zwisami systemu (pozniej okazalo sie, ze sam kabel porzadnie sie grzeje).
Druga... eksplodowala. Wybuchl kondensator, ktory mial juz swoje lata.

k,