Re: W sprawie obudowy do dysku 3.5

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 01:09:01 MET DST

** Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> wrote:

> To nie jest pendrive, tylko dodatkowy dysk twardy, więc przenosić się go nie
> będzie.

Uwierz mi dysk taki jest łatwiej potrącić/uszkodzić/upuścić itd. niż dysk
zamontowany w komputerze. To jest po prostu fakt.

Właśnie obecnie pomagam znajomej w podobnej sytuacji bo jej dysk upadł i teraz
się bujamy z Ontrack (ostatnio pytałem nawet na grupie o podobne usługi).

> Dużo cennych danych nie mam, a to co mam to jest już skopiowane na dyski dvd.

Prawidłowo. Chcesz banana? ;)