Re: W sprawie obudowy do dysku 3.5

Autor: Animka <animka_at_to...nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 17:54:29 MET DST

Konrad Kosmowski pisze:

> Do prundu jest podłączony przez zasilacz. USB nie daje takiego zasilania.

No tak. Zapomniałam.

> Firewire może dać i to jest sensowny pomysł.

Mam Firewire, ale nie wiem które to gniazdko i nie wiem czy cos do niego
mam podłączone.
Do czego wykorzystać to firewire?
W sumie mam takie:
Złącza zewn. 4xUSB 2.0, 2xPS2, 1xRJ45, 6xAudio, FireWire, VGA
Czytnik kart 9-in-1 i inne czytniki.
Kontroler FireWire

Szkoda mi tylko, że nie ma DVI :-(

> A jeżeli chodzi o obawę o pożar to Kiniu przesadza ponieważ pewnie ma po domu
> upchane kilka nawet gorszych zasilaczy (jak większość ludzi - tak
> przypuszczam), a jeszcze się nie zjarało...

Pewnie masz rację :-)
Jarania to bym się bała. Zasilacza od tej obudowy to nie musiałabym
opłakiwać, bo komplet niedrogi-27 zł i mimo wszystko myślę, że całkiem
niezły jak na tą cenę.

--
animka