Re: W sprawie obudowy do dysku 3.5

Autor: Animka <animka_at_to...nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 17 Oct 2009 - 01:04:40 MET DST

Konrad Kosmowski pisze:

> Ja bym bardziej bał się na tym dysku przechowywać cenne dane z tego względu, że
> stosunkowo łatwo jest go np. potrącić czy upuścić, zgubić albo może zostać
> ukradziony. Pożar to ostatnia rzecz, której bym się obawiał.
>
> Z resztą backup to jest backup - jak już się w to bawić to sensownie, a nie tak
> że cenne dane leżą tylko w jednej kopii na dysku przenośnym.

To nie jest pendrive, tylko dodatkowy dysk twardy, więc przenosić się go
nie będzie.
Dużo cennych danych nie mam, a to co mam to jest już skopiowane na dyski dvd.
Ten dysk K (w obudowie) mam przynajmniej pod ręką i nie muszę w razie
czego szukać płytek. Natomiast na głównym dysku podzielonym na 2 partycje
mam jeszcze bardzo dużo miejsca.
Leżały mi w szafie 3 dyski. Jak kupiłam tą obudowę to mogłam je wszystkie
już sformatować. Potem 2 szt. (1 GB z Optimusa i jakiś 3 GB) wyrzuciłam, a
ten 20 GB właśnie włożyłam do obudowy i jeszcze się na coś przyda :-)

--
animka