Re: Wybor laptopa

Autor: Piotr <piotr_at_alpha.net.pl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 20:19:55 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> Wszystkie te Small Form Factor PC. Na normalnych procesorach
> desktopowych. Konkretnych przykładów nie podam, bo w życiu
> nie przyszło mi na myśl, żeby obudowa ATX stojąca gdzieś da-
> leko pod biurkiem zajmowała jakiekolwiek miejsce. Jedyny
> problem co najwyżej sprawia mi przy odkurzaniu.
Pisałem o zestawie monitor+pudło.

> Czemu podajesz zupełnie bzdurne przykłady?
>
> Sensowniej jest:
>
> - Jakiego Rolexa kupić dziecku?
>
> - Nie kupuj Rolexa, nie potrzebuje takiego wypasu,
> nie wykorzysta, rozwali, zgubi, zmarnuje się.
> Kup jakiś zegarek za kilkanaście czy kilkadziesiąt
> złotych.
>
> - Nie, koniecznie chcę dla niego Rolexa!
Cokolwiek. Chce rolexa-jego sprawa. Nie Twoja brocha, czy wykorzysta,
rozwali, zgubi, zmarnuje.

> Nie WIE lepiej tylko WYDAJE SIĘ MU że wie. Bo tu chodzi
> o kwestie TECHNICZNE, a nie kwestię 'czy kupić komputer,
> czy quada' (a to odpowiada wyborowi czy kupić balonik,
> czy piłkę).
Tobie WYDAJE SIĘ, że wiesz lepiej, jakie są w konkretnym przypadku
warunki używania komputera. Chce rolexa dla dziecka - nie Twoja sprawa
dlaczego akurat rolexa. Może chce się polansować, może dziecko jest
uczulone na materiały używane w zegarkach za kilkanaście złotych,
powodów może być setka. Pytał o laptopa - wypada doradzić laptopa.

> To jest naruszanie regulaminu, bo nie należy do tematyki
> grupy.
Gigantyczne offtopowanie w wątku też należy do regulaminu?