Re: Jaki skaner?

Autor: monowalker <monowalker_at_nie.mam.mai.la>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 17:15:34 MET DST

Krzysztof Kucharski pisze:
> [...]
> Spoko ;-). Wobec takich wymagań kup najtańszego "paścia". Byleby miał
> gwarancję przynajmniej na okres 0,5 - 1 roku. [...]

Nie wiem po co ta ironia. Mam aparat, i to co z niego wychodzi przy
próbach robienia zdjęć tekstu mnie nie zadowala, dlatego szukam skanera.
Czas oszczędzony na robieniu zdjęcia aparatem musiałbym przeznaczyć na
obróbkę.

Inną sprawą są koszty:
- 600-1000 zł cyfrak
- statyw, czy inny przyrząd > 100 zł

> BTW - dobry, markowy kompakt cyfrowy może byc uzyteczny przez długie lata ;-)

Aparat, który mam w pełni mi wystarcza. Ja nie z tych, którzy kupują
lustrzankę do pstrykania zdjęć w trybie automatu na imieninach.

--
monowalker