Re: Jaki skaner?

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk_BEZTEGO__at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 16:37:06 MET DST

Użytkownik "monowalker" <monowalker@nie.mam.mai.la> napisał w wiadomości
news:hasp9d$l7r$1@inews.gazeta.pl...

[...]
> Chyba źle się wyraziłem, nie planuję przekraczać formatu A4, jeśli nawet
> to mam od biedy tego kompakta.
>
> Zwyczajnie chodzi o studia i dostępność niektórych książek w małych
> ilościach, wyłącznie z biblioteki. Bieganie z toną kserówek(nawet
> "oprawionych") to nie na moje nerwy ;)
[...]

Spoko ;-). Wobec takich wymagań kup najtańszego "paścia". Byleby miał
gwarancję przynajmniej na okres 0,5 - 1 roku. Np. takie cos:
http://www.allegro.pl/item755737420_najlepszy_wybor_skaner_4800x2400_dpi_kup_teraz.html
lub
http://www.allegro.pl/item756939262_takiej_ceny_nie_znajdziesz_nigdzie_skaner_gwpis12m.html

Paść to okrutny, marka podła, ale za to cena przystępna. Serio, ja na Twoim
miejscu nie zainwestowałbym w nic nowego i / lub kosztującego ponad 100 zł.
Przy odrobinie szczęscia może się okazać, że toto wytrzyma do końca Twojej
nauki ;-)

Wyrobów markowych - AGFA, EPSON, HP nie kupowałbym. Zwyczajnie nie będziesz
w stanie wykorzystać lub koszt zakupu będzie nieracjonalnie wysoki.

BTW - dobry, markowy kompakt cyfrowy może byc uzyteczny przez długie lata
;-)

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski