Re: Jaki skaner?

Autor: MilczÄ…cy Ponurak <aztec_at_interia.pl>
Data: Mon 12 Oct 2009 - 00:15:33 MET DST

Jeżeli jesteś w Wa-wie, to mogę Ci oddać Agfa SnapScan 1236S z
kontrolerem SCSI i (jeżeli znajdę) kablem. Pudełka już raczej nie mam,
bo szczury w piwnicy zeżarły :). Mam chyba też do tego jakieś płyty, ale
korzystałem ze wspomnianego już FotoLook'a ze strony Agfy.
Skaner działa na pewno z Windows XP, z Vistą - nie wiem.

Jeżeli jesteś zainteresowany zapraszam na priv.
Pozdrawiam
A.