Re: Jaki skaner?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 17:53:28 MET DST

"monowalker" <monowalker@nie.mam.mai.la> wrote in message
news:hassqr$660$1@inews.gazeta.pl...

> Nie wiem po co ta ironia. Mam aparat, i to co z niego wychodzi przy próbach
> robienia zdjęć tekstu mnie nie zadowala, dlatego szukam skanera. Czas oszczędzony
> na robieniu zdjęcia aparatem musiałbym przeznaczyć na obróbkę.

dlaczego zaraz ironia? napisales ze istotna jest cena i czas skanowania
http://www.allegro.pl/item760724271.html
w zupelnosci wystarczy, czas skanowania jaki by nie byl to akurat
okazja na wstepna obrobke pliku, przy 150 DPI ilosc danych jest na
tyle mala ze bedzie szybko, zreszta bierz dowolny skaner ccd - jezeli
kolory nie maja znaczenia to jakiego bys nie kupil bedzie dobrze