Re: Jaki skaner?

Autor: monowalker <monowalker_at_nie.mam.mai.la>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 16:15:05 MET DST

Krzysztof Kucharski pisze:
> Czytaj uważniej - zwróć uwagę na obszar zastosowań, zadeklarowany przez
> Autora wątku. Reprodukcja B-W książek, dokumentacji. Standardem jest
> rozdzielczość 150 DPI. Dla moich kamer, z ich natywną rozdzielczością
> 3264 X 2448 pikseli daje to praktyczny rozmiar obszaru roboczego rzędu
> 21 X 16 cali (514 X 392 mm). Życzę powodzenia skanowaniu takiego formatu
> oryginału biurowym skanerem A4... ;->
> CBDU

Chyba źle się wyraziłem, nie planuję przekraczać formatu A4, jeśli nawet
to mam od biedy tego kompakta.

Zwyczajnie chodzi o studia i dostępność niektórych książek w małych
ilościach, wyłącznie z biblioteki. Bieganie z toną kserówek(nawet
"oprawionych") to nie na moje nerwy ;)

--
Pozdrawiam,
monowalker