Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?

Autor: Tomek <labeo7_USUN__at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 16:12:27 MET DST

Użytkownik "Radosław Sokół" napisał w wiadomości ...

> Mnie wystarczy klawiaturę odsunąć. Wydaje mi się, że to
> prostsze rozwiązanie?

Zależy jakie masz biurko, ja naprawde nie mam miejsca na odsuniecie
klawiatury na bok, a odłączanie jej nie jest wygodne. Oczywiście zawsze
możesz napisać o klawiaturach bezprzewodowych, tylko lapka mam też po to aby
raz na miesiąc lub dwa uruchomić jakąś prezentację w innym miejscu.

> Jest. Oj, jeeest. Podnieś ekran w górę. Odsuń klawiaturę tak,
> aby mieć całe przedramiona oparte na blacie. Ojej, nie da się?
> Jak mi przykro...

Tylko po co mam podnosić, odsuwać i opierać - przecież napisałem, że długo
nie pracuje na nim? Zgadzam się, że przy dłuższej pracy można odczuwać
niewygody laptopowej klawiatury.
Poza tym zupełnie nierozumiem dlaczego chcesz mnie przekonać, że dokonałem
złego wyboru skoro tego nie żałuje i nie mam kompletnie żadnych zastrzeżeń
do pracy na laptopie, a jedyna wątpliwość jaką miałem była związana z
akumulatorem.

T.