Re: Jaki skaner?

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk_BEZTEGO__at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 16:06:19 MET DST

Witam

[...]
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości
news:hasneh$ruf$1@news.wp.pl...
> Aparatem w życiu nie uzyskasz takiej rozdzielczości, jak skanerem.
> JaC
>

> -----

[...]

Czytaj uważniej - zwróć uwagę na obszar zastosowań, zadeklarowany przez
Autora wątku. Reprodukcja B-W książek, dokumentacji. Standardem jest
rozdzielczość 150 DPI. Dla moich kamer, z ich natywną rozdzielczością 3264 X
2448 pikseli daje to praktyczny rozmiar obszaru roboczego rzędu 21 X 16 cali
(514 X 392 mm). Życzę powodzenia skanowaniu takiego formatu oryginału
biurowym skanerem A4... ;->
CBDU

Krzysztof Kucharski