Re: Wybor laptopa

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 11 Oct 2009 - 16:08:06 MET DST

"Piotr" <piotr@alpha.net.pl> wrote in message news:har2kj$c5c$1@news.onet.pl...
> Już prosiłem o przykład czegoś mniejszego od uATX, którzy zajmuje mimo wszystko
> całkiem sporo miejsca, nie na atomie.

jak ktos nie ma 4m^2 miejsca na komputer to znaczy ze mu nie zalezy ;)

korzystajac z laptopa tez trzeba miec krzeslo, stol\biurko w miare
ergonomiczne, przesiadywanie tu i tam z laptopem na kolanach to
prosta droga do problemow z kregoslupem w odcinku szyjnym i nadgarstkami

jak postawisz monitor, przyczepisz na nim pudelko z kompem, jego zasilacz
i rozdzielisz 230V na monitor i komputer, dodasz do tego bezprzewodowa
klawiature i mysz to jedynym co cie przywiazuje do miejsca jest jeden
kabel zasilajacy, a calosc zajmuje mniej wiecej tyle samo miejsca

biorac pod uwage ze netbook na ionie to ~2kpln a taki sam nettop ~1kpln
to wydajac te same pieniadze - tracisz na mozliwosci pracy na baterii
autor watku nie wymienil tego jako istotne
za to zyskujesz - wygodna klawiature, wygodna mysz, znacznie wiekszy ekran

bo prawda jest taka ze RS lepiej wie czego on potrzebuje, tak samo jak
kazdy kto ma kilka-kilkanascie lat z kompami do czynienia

co klient CHCE zazwyczaj nijak sie nie ma do tego co POTRZEBUJE zeby
byc zadowolonym i zeby spelnialo jego wymagania

popatrz do gory - wymagania - internet, office, zdjecia, duzy ekran
mozliwosci rozbudowy

zero wymagan w zakresie - waga, czas na baterii

ergo - facet nie ma pojecia co potrzebuje, za to wie co 'chce' a i to
pewnie tylko do momentu az siadzie przed porzadnym stanowiskiem ze
stacjonarnym pc